Velký test tužek na oči


Nazdárek!
Dneska pro vás mám recenzivní článek o mých tužkách na oči, který jsem našla v kufříku :D
Říkala jsem si, že nejlepší bude všechny ty tužky porovnat, protože jak jsem teď nedávno pročítala různý recenze rtěnek, tak podle někoho je všechno super, pro někoho všechno hrozný a já nevím s čím počítat O.o

Tak ať nezdržuju :D Zde jsou kandidáti


1. NYC - Liquid eyeliner - tekutá linka na oči
2. SEPHORA - normální kajalová ořezávací tužka
3. L'Oréal - Color Riche LeKhol - taky normální kajalová ořezávačka
4. e.l.f. - vysouvací kajalová tužka (už se mi z ní smazaly popisky :-/ :D )
5. INGLOT - Eye Liner - ořezávací tužka
6. essence - Liquid INK, waterproof - tekutý linky
7. e.l.f. - Cream eyeliner - gelové linky
8. Maybelline - taky normál ořezávačka. Je ořezaná tak, že není vidět jak se jmenuje..
9. Oriflame - vysouvací tužka


Tak, to bysme měli. Teď jak vypadají jejich vršky (pokusila jsem se všechno ořezat, aby to bylo fér ;) )... jo a jsou pomíchaný podle "typu" (ten poslední štětec je na ty gelový)





Tak, teď vezmu všechny tužky postupně a budu hodnotit jednotlivé vlastnosti body 0 (blbý) - 5 (výborný!). :)

Začnu třeba....


SEPHORA - tužka kterou jsem měla ve svém boxíku

Pigmentace - dost dobrá - 5 bodů
Měkkost - až moc měkká, musí se často ořezávat - 2 body
Obtiskávání - moc -  2 body
Balení a ořezávání -  má super kovové víčko, které nekřupne - 4 body
Cena: neznámá, ale plné balení bude kolem 250 - 300 ,- - 2 body
Výsledek (normální aritmetický průměr :D ) : 3 body
Tak to je takový pěkný zlatý střed. Tužka je vhodná např. na kouřové líčení, ale nejde s ní udělat dlouhotrvající linka :)








Maybelline - tužka která mi vydržela měsíc

Pigmentace - docela dobrá - 4 body
Měkkost - tak akorát, není moc rozmazávací - 4 body
Obtiskávání - při mém testu se obtiskla, ale neměla podklad, s ním je to docela dobré - 3 body
Balení - při ořezávání se tužka láme! víčko je tak akorát na rozlomení... - 0 bodů (a kdyby šly dát minusové, tak je má! :D fakt děs běs )
Cena: do 100 Kč - 5 bodů
Výsledek: 3,2 bodů
 Taky takový střed.. Ale kdybych měla dát na čistě osobní názor tak má tak 2 body... na ostré linky je fajn, pokud máte ultra dobrý ořezko, nebo svatou trpělivost :)





L'Oréal - tužka, kterou bych si předtím nekoupila 


Pigmentace - dokonalá - 5 bodů
Měkkost - tak akorát, dá se rozmazat, ale přesto zůstává nejsytější základní linka - 5 bodů
Obtiskávání: test na mastném víčku bez obtisku - 5 bodů
Balení - no na tom si mohli dát záležet víc, zlaté popisky jsou fajn, ale trochu hůř se ořezává a víčko je na prasknutí - 2 body
Cena: cca 200,- Kč - 4 body
Výsledek: 4,2 bodů
Tužka je skvělá jak na přesné linky, tak na kouřové rozmazávání :) (je to trapný, ale je to můj favorit :D )



INGLOT - tužka koupená po vysněné návštěvě prodejny

Pigmentace: na oku je výborná :) - 5 bodů
Měkkost: hodně tvrdá, ale to je její účel, je na přesné linky - 5 bodů
Obtiskávání: i na dobrém podkladu se mi obtiskává :-( musím hodně pudrovat a všechno možné abych ji neměla na horním víčku - 0 bodů
Balení: tužka se skvěle ořezává a kovové víčko se jen tak nezničí, navíc vypadá lusuxně :) - 5 bodů
Cena: 250,- Kč -  4body
Výsledek: 3,8 bodů 
To je nadprůměr :) škoda je jí to tak kazí to obtiskávání. Jinak by to byl favorit ;)





A přecházíme do kategorie vysouvacích tužek....



Oriflame - tužka jako dárek 

Pigmentace: dost dobrá - 4 body
Měkkost je tvrdší, není na rozmazávání - 3 body
Obtiskávání - no.. hodně - 0 bodů
Balení: pěkné nové balení, které zaujme, vejde se pěkně do kabelky, ale je trochu nepraktická ta tyčinka, když nejde ořezat.. - 2 body
Cena: ?? můžu jen hádat, ale řekla bych že kolem 150,-  - 5 bodů
Výsledek: 2,8 bodů




e.l.f. - tužka koupená na vyzkoušení

Pigmentace: výborná - 5 bodů
Měkkost - dost měkká, dá se použít na rozestínování - 4 body
Obtiskávání - test neobstála - 0 bodů
Balení - no.. jak vidíte, popisky se smazaly, je z obyčejnýho plastu, rozvrklaná, navíc se nedá ořezávat a kvůli tomu se nedostanete až k řasám.... - 0 bodů
Cena:  95,- Kč  5 bodů
Výsledek: 2,8 bodů ... co víc můžu říct.. já prostě na tyhle vysouvačky nejsem







Další kategorií jsou tekuté linky




essence -prostě voděodolné linky :D

Pigmentace/hustota: vynikající - 5 bodů
Rychlost zasychání: tam by mohli přidat - 3 body
Štěteček: nejdřív jsem si myslela, že je moc tlustý a zbytečně dlouhý, ale nakonec se mi to ukázalo jako kladná stránka - 4 body
Výdrž: po pár hodinách se začne po kouskách u koustků očí drolit :( ale jinak by držela moc pěkně -  2 body
Balení: no žádná krása to není, ale účel plní jak má - 4 body
Cena: :D asiii 60 Kč? - 5 bodů!
Výsledek: taky 3,83 bodů 



NYC - linky které měly nahradit essence linky, ale moc se jim to nepovedlo

Pigmentace/hustota: nechává volná místa, musím pořád namáčet - 0bodů
Rychlost zasychání: asi průměrná, možná trochu lepší než ty druhé - 3 body
Štěteček: pěkně malý úzký ostrý :) škoda té slabé hustoty - 5 body
Výdrž: nedrolí se, ale jinak nic moc... při prvním slzení se rozmaže - 2 body
Balení: přijde mi ještě škaredější, ale účel taky plní :D  - 3 body
Cena: nízká :) taky kolem tech 60 kč -5 bodů
Výsledek: 3 body
Skoro o 1 bod níž než ta od essence... :-/ smutný




e.l.f. - gelové linky - novinka před rokem a půl?

Pigmentace: něco mezi normál tužkou a tekutými linkami - 3 body
Rychlost zasychání : na nic se nečeká, jsou hned suché - 5 bodů
Štěteček: přibalený štěteček je nic moc, malý a málo hustý - 1 bod
Výdrž: vydrží dost dlouho aniž by se nějak poškozovaly  - 4 body
Balení: sice pěkné, ale hrooooozně rychle vysychají - 0 bodů
Cena: 95,-? - 5 bodů
Výsledek: 3 body





Následují srovnávací fotka PIGMENTACE....






..... a srovnávací fotka MĚKKOSTI




A rozdíl hustoty u tekutých linek







HODNOCENÍ: 

Samozřejmě nemůžu udělat univerzální hodnocení, protože každá tužka je určená na něco jinýho. Jedna na přesné linky, druhá na rozmazávání, další na tekuté, další takové a poslední na makové.
Ale už podle bodování, můžu  vybrat ty nejlepš adepty.

Taaaaaaaakže

1.
Ač je trapný, protože tužku jsem dostala a už jsem tu na ni jednu recenzi dělala a normálně bych si ji asi ani nekoupila, tak u mě

V KATEGORII KAJALOVÝCH TUŽEK VÍTĚZÍ

L'Oréal Paris, Color RICH Le Khol - tužka na oči

a to hlavně proto, že se neobtiskává na horním víčku, má suprovou pigmentaci a je vhodná jak pro normální ostré linky, tak i na rozmazání :) Cena je dostupná všem, protože vydrží aspoň půl roku... a jednou za půl roku si můžem dopřát tužku za cca 200,- ne? :D
Prosím, zatleskejme tužce od L'Oréalu


2.
Pokračujeme a zde....
V  KATEGORII TEKUTÝCH LINEK VÍTĚZÍ


Essence - Liquid INK, waterproof 

dejme tomu, že vůči tekutým linkám nemám moc porovnání. Ale z dostupného můžu říct, že tyhle jsou nejlepší ;)



Další vítěze, nebo tak něco nemám,... jen bych  spíš chtěla dodat, že mě asi nejvíc mrzí ta INGLOT tužka, která se mi obtiskává na horní víčko... přesto ji mám ráda, protože se s ní skvěle pracuje, takže si většinou dám o to větší práci se základem, abych si ji mohla dát :D :D.. Ale za ty peníze, by mohla být lepší.
Věc která mi moc nejde přes srdce je tužka od Maybelline. Fakt nestojí za nic.. A když spěcháte, tak nemáte moc nervy na to jak se pořád láme a zasekává v ořezávátku :-/... Do té už bych znovu nešla.. Stejně jako do té vysouvací z e.l.f...


Závěr:
Já doufám, že (ačkoliv tu opravdu není ultra široké spektrum), tak pro vás byl tenhle test přínosný,  a že si díky hodnocení jednotlivých vlastností tužek vyvodíte, která bude ta nejlepší pro vás ;)



Díky
R. :-)



12 komentářů:

  1. Od Essence mi tekuté linky vyhovují! A měla jsem i měkkou vysunovací tužku a byla taky super

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky clanek, ja vlastnim linky od S-he, koupeny v klasickym DMku za par kacek a jsem snima hrozne spokojena. Vydrzi mi cely den. :)

    http://www.ravenaiko.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na čem jsou ty tužtičky focené???
    :DDDD

    OdpovědětVymazat
  4. teda výber na trhu je fakt široky... ja už dosť dlho použivam essence vysuvaciu, ale inu, ako máš ty a som s nou celkom spokojná, taktiež som teraz objavila novinku od Maybelline, ktorá je super a nerozmazáva sa. Linky u mňa su na dennom poriadku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu.. nedá se pokrýt celý :)
      Jsi druhá která mluví o té essence vysouvací :) budu na ni muset mrknout v rossmanu ;)

      Vymazat
  5. Já mám ráda vysouvací, něco jako zde nedoporučovaná ELF. Mám nějakou starší černou G. Salvette a pak různě barevné z Avonu, ty jsou super hlavně na rychlé denní líčení. U ořezávání vždycky strašně pěním, protože půlku tužky polámu nebo se mi opatlá všude možně, specialita těch měkčích. Za mě tedy vysouvací, vydrží déle a osobně se mi s nimi i lépe maluje, ale to je asi spíš o zvyku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je to hodně o zvyku :) ...a vlastně to pohodlí jsem tam zapomněla zhodnotit :) Moc děkuju za komentář! :) příště si na to dám pozor ;)

      Vymazat
  6. Taky mám v taštičce už tolik různých tužek, chystám se na ně taky udělat takovouto rezenci a porovnat je. Mám hodně ráda třeba tu od Avon, připadá mi nejčernější. Budu tvůj blog sledovat i nadále (dneska jsem na něj narazila) a jestli chceš, tady je můj: http://radkakaiserova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, a taky preferuju ty mechanické, ořezávátka furt ztrácím a půlku tužky vypatlám už při ořezávání. Nebo když ji včas neořežu, tak se drápnu dřevem do oka. :) Takže poslední roky kupuju jen ty šroubovací (ale ježíšek mi vehementně nosí i ty ořezávací).

    OdpovědětVymazat