Jak jsem malovala Vendůlku:)

Vendůlka utěšitelka, má nejlepší kamarádka a spolubydlící, se dnes chystala na párty. No a koho k tomu potřebovala! :D Jasně, že Raduš! ;)

Domluvily jsme se na takovém líčení, co jsme dnes viděly v drogerii DM na nějaké reklamě, a tedy lehčí kouřové líčení ;)
Vše probíhalo pomalu, protože jsem si to chtěla užít :D Ale věřete mi, nafotit a vybrat nějaký alespoň trochu normální fotky v tom našem umělém světle na bytě bylo snad ještě zdlouhavější, ale hlavně  o dost těžší!
Nakonec se tedy tak nějak povedlo, takže článek není zatracen :-) Jen se vám chci omluvit kvalitu fotek... Ledacos je foceno s bleskem, tak je to lesklejší než ve skutečnosti atd. však to znáte ;)


 Odlíčená Vendy (zabije mě až to uvidí :D ):


Náš výtvor:







Použila jsem make up sephora (odstín D30), korektory a transparentní pudr stage, rozmazávací tužku rimmel, stíny sephora (černý, zlatý, bílý), štětce elf a yves roscher, rtěnku avon (cafe late), tužku na obočí cartrice :))

Žádné komentáře:

Okomentovat