Jak na rty :-O

Pozdě ale přeci.
V pátek jsem vám tu slíbila článek o líčení rtů a teď s ním konečně přicházím. A to dokonce se dvěma styly líčení rtů! :-)
Před oběma je ale nejprve potřeba si rty pořádně připravit a to tak že je nějak zvláčníme a hydratujeme. Existují na to spešl výrobky, já používám obyč krém nebo labelo. To si tam nanesu předtím než si dám vůbec celý make up atd., aby se to stihlo vstřebat. Pak to stejně ještě pro jistotu trochu utřu do ubrousku (ale nedrhnu, abych neměla šupiny). Jakmile jsem celá nalíčená, jdu na rty.

Styl 1) "Prstové líčení rtů"

Potřeby pro líčení 1)
- lůj/krém/jakákoliv hydratace
- rtěnka
- kosmetické ubrousky
- korektor/make up ( záleží na odstínu rtěnky - přirozený nepotřebuje, světlounce růžový atd ano)

 Velmi přirozené líčení rtů, které je navíc letos hitem! :-) Dá se využít spíš u světlejších odstínů rtěnek (max do nějaké středně červené)
Spočívá v tom, že nepoužíváte žádné přesné kontury, ale rtěnku nanášíte (respektivě ťupete) pouze vašimi prsty ;)



Pro lepší trvanlivost jemně stiskněte mezi ústy ubrousek

Výsledek:


2) Přesné líčení rtů

Potřeby pro líčení 2):
stejné jako předchozí
+ tužka na rty (v co nejpodobnějším odstínu rtěnky)
+ korektor/ makeup ve všech případech
+ příp lesk na rty


 Připravené rty "obroubíme světlým korektorem
 Já používám z palety od značky Stage
(mimochodem prodávám od nich omylem objednanou podobnou, ale menší paletku korektorů. Odkaz:
http://www.votocvohoz.cz/predmety/zeny/kosmetika-a-prislusenstvi/make-up/kosmetika/761036-profesionalni-paletka-korektoru-stage )



Dále použijeme konturovací tužku. Nejedu s ní ale jen kolem rtů, nýbrž s ní celé rty vykreslím. Používám tužku od značky CARTRICE a opravdu můžu jen chválit. Nedělá mi zbytečné žmolky na puse, cena víc než přijatelná (do 120 kč)  a navíc má super odstín, který jsem jinde nesehnala :-)



Případné malé chybičky nejdou jen tak setřít prstem a ani byste to dělat neměli, protože si to můžete rozetřít blbě a už to bude vidět že je ta kontura rozmázlá. Proto používám ještě korektor na dolaďění. Můžete použít ten předchozí ale s malým štětcem, nebo jako já, korektor v tužce.
Mám značky essence, ale má zvláštně nažloutlý odstín, budu určitě měnit.
Pokud chcete aby vám rty vydržely co nejdýl nalíčené, obtiskněte je po konturování do ubrousku. Pokud chcete aby vydržely ultra dlouho, tak to zopakujte několikrát (nalíčit - obtisknout - nalíčit - obtisknout :D )


Teď přichází hlavní část a to je rtěnka! :-) můžete ji nanést buď přímo tyčinkou, nebo štětečkem, podle toho s čím se vám to dělá lépe ;-)




Pro lepší výdrž zase obtiskáme do ubrousku.

A teď jsme na rozcestí - chcete-li rty lesklé, použijte lesk, ale zase vám nemusí tak dlouho vydržet bez obnovy.
 - ale chcete-li je matné a dlouhodržící, přichází zásadní krok -> oddělte jednu vrstvu ubrousku, přiložte ke rtům a přepudrujte transparentním pudrem (takový který se přizpůsobí pleti - já mám zase od značky Stage - ten je skvělý, akorát smrdí jako dětský pudr)
A máme hotovo! :-) zde můžete vidět výsledky líčení 2)






PS: ideálka je to s tekutými linkami, nebo jen řasenkou ;)

2 komentáře:

  1. Ta rtěnka od Dermacolu má skvělej odstín, můžu se zeptat co je to za číslo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně :) je to odstín 04 ;) Je to teď asi moje nejoblíbenější rtěnka :))

      Vymazat